2010-04-05 / 17:57:35
FILED UNDER: Allmänt
0

Svar på tal!

=)Vilmis=) Jag tycker att hon är jätte söt! Men gillar henne inte så mycket. Men därimot är Justin bieber en sötnows. Vet du hur lång justin är?
Svar:Heej!<3
Jag är inte så bra med längd och sånt men jag tror att han är typ 1,60 eller nå!<3
Kram!<3

 Vilmis=)
Hej! Han är superdupersnygg! Har du köpt My world 2.0? Jag ska nog det kanske. ÄLSKAR BLOGGEN!
Svar:Ja vet!! visst är han!<33 så snyyyyyyyyygggggg!<33
Japp jag har köpt My World 2 !!<333
Bästa skivan ever!!<33
Det är BÄST om du beställer skivan för låtarna är grymma!!<33
Ohh vad glad jag blir när du säger att du älskar min blogg!<33
Kram!<3

Vilmis=)
tkr du om kesha??
Och varsegod för komplimangen förut!!:)

Svar:Kesha är cool!<3
Hahaha jag tycker om hennes musik men inte så stort fan precis men hon är så hära litte u know busig och sånt hahaha vet inte hur jag ska förklara det men man kan dansa loss emd hennes musik!<3
Kram!<3

I ND R A <3
oj hur kan du veta så mycket om HONNOM??? shitt han e den sötaste jag nånnsin sett <3
I (L) JUSTIN BIEBER
vet du vart han ska när han ska till sverige? :O

Svar:Hahhaa jag letar saker och ting på internet och på tidningar !<3
Han är också den sötaste saken jag har sett i hella mitt fucking liv ahahha!!<33
Me<3Justin!<3
Inget datum är bestämmt än men han kommer till Sverige i Maj och han ska komma till Stockholm om det blir ett Sverige besök!<33
Ska skriva mer om det när jag vet allt om Justins Sverige besök!<3
Hoppas du är nöjd med svaret=)
Kram!<33


Tack för eran fina kommentarer det värmer verkligen!!<33

Ni är bättre än BÄST!!<33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: