2010-08-15 / 17:29:07
0

JUSTIN BIEBER : CHERLY COLE ÄR RIKITIGT HET!

Justin Bieber vill dejta en tjej. Han berättade för New Of The World: Jag är singel men det är inget val. Jag vill hitta en tjej. Men jag kommer inte att dejta en tjej som gillar mej för att jag är känd. Vill han dejta ett fan?
Jag tror att jag skulle kunna göra det, yeah. Tjejer som jag har dejtat har gillat min musik. Men du ser många kändisar som dejtar andra kändisar. De går igenom det jag går igenom. Men jag skulle självklart att dejta nån som inte är känd. Du måste bara hitta den rätta. Och när jag hittar den rätta kommer jag att dejta henne, såklart.Men det är svårt för jag reser mycket. Cherly Cole är min typ. Hon är rikitigt het.Om jag var äldre skulle vi dejta. Jag är bara för ung. Det suger.

Ni måste skriva länk om ni kopierar texten för jag har översatt den själv!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: