2010-08-16 / 15:14:09
FILED UNDER: Allmänt
0

OOOHHHH NI KAN GÅ OCH HÄNGA ER!!!!!!!!



Jag får daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp när jag ser sånna bilder!!!!!
Alltså fy fan har ni inget liv eller?
Ohhh jag hatar er ni kan gå och hänga er!!!!!!
Det är så jävla omoget att göra så !
Men kom igen har ni inget bättre för er?
Fattar  ni inte att vi Belibiers blir ledsna?
Jag ha försökt att ignonera sånna hära bilder men nu orkar jag inte nå mer!!!
Fuck U!!!!
Ursäkta det dåliga språket men jag kan inte hantera min känslor längre jag mår så illa!
Ohhhhh jag hatar alla Bieberhaters!
Och ja jag ska skriva vilken blogg denna bild är fråns att hon får skämmas och alla Belibiers gå in på hennes blogg och skriva fula kommentarer!
Här är hennes blogg: http://chasingamy.blogg.se/2010/august/baby.html#comment

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: