2010-08-20 / 17:29:59
0

USHER PRATAR OM JUSTIN

R & B- stjärnan Usher har jämfört hans skyddsling Justin Bieber för Lady Gaga och The Jonas Brothers .


Usher, 32 , upptäckte 16 -årig tonåring sensation och samarbetat med honom på hans nya låt Somebody To Love .


Han medgav att Bieber är så bra eftersom han kan göra allt från Lady Gaga till pop bandet The Jonas Brothers .


Han sade till In Touch : " Justin Bieber är någon att jag inte bara godkänna som en talang , han är någon att jag vårda som konstnär.


"Han är min konstnär. Han är en otrolig talang . Han är en ung man som jag tycker representerar alla om vad som behövs i denna tid för att vara konstnär och bli framgångsrika.


"Du tittar på olika genrer av musik nu, och det är antingen elektrisk dans eller akustiska ljud - du har fått Jonas Brothers , och du har Lady Gaga .


"Jag tror att Justin är att kunna göra allt detta - eftersom han spelar piano , spelar han gitarr , han spelar trummor , han kan dansa - så mycket är det lätt att plocka när jag införa en annan rörelse för honom. "

Jag har översatt den i google translete!
Så förlåt om det är fel stavat!;)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: