2010-08-18 / 15:23:18
FILED UNDER: Miley Cyrus
1

JAG HAR SETT "THE LAST SONG"!



Igår kollade jag på "The Last Song" med Miley Cyrus och Liam Hemsworth!
Ett ord: AWSOME!!!!!!!
Fy fan vad bra den var=)
Serriöst man börjar att grinna den är så f*cking bra!!!(L)(L)(L)(L)
Den får 4 och ett halv av 5 från mej!(det är bara HSM som har fått 5 av 5 av mej hittils)

Postat av: Peace Out Girl

Asså alla säger att The Last Song är bra, jag måste kolla på den! Haha det där med att Hsm bara fått 5 av 5 hittills men det är rikitg bra filmen ! De är bland mina favoriter! (Haha det typ bara de med på den listan och typ Hannah Montana The movie xD)

2010-08-18 @ 21:25:02
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: