2010-08-22 / 13:28:59
0

KRISTEN : "FOLK KÄNNER MEJ SOM DEN SOM VANN ÖVER BIEBER"

Han är antagligen världens största tonårig just nu, men det var han inte för länge sedan Justin Bieber fick nöja sej med andra plats.

År 2007, då den 12 åriga Justin fick tävla mot Kristen Hawley i Startford Star competition(som idol fats i mindra städer).
Den 19 åriga Kristen som var 16 då är inte lika känd som Bieber är, har hennes prestation inte gått den lilla staden på 30.000 invånare obemärkt förbi.
" Många av männsikorna i Startford känner mej som den som vann över Justin Bieber" säger Kristen.
Just nu så studerar Hawley musik i Brock University in St. Catherines, men kommer hem till Statford på sommrarna för att jobba. Hon säger att hon bli stoppad av Bieber fans som har sett hennes ansikte eller namn på Youtube från tävlingen.
" Det finns männsikor som kommer fram till mej och vill ta foton," säger hon " Jag tycker att det är kul och har inga problem med det"

Trots att hon vann över Bieber så kan hon inte mer än annat vara avendsjuk på hans framgånger " Det är otroligt
att någon från Statford blir så stor.. alla tycker att det är overkligt att han har gått så långt"

När de väste upp i Statford var det inte vänner för deras ålderskillnad, men Hawley säger att dom brukar ofta småpratta när det stötter på varandra.
Hon kommer ihåg att Bieber satt bredvid henne när hon sjöng O'Canada i Statford på Junior B hockeymatcher

"Nu önskar jag att han satt bredvid mej istället "skrattar hon
Efter att ha vunnit Statford Star, åkte Kristen till en country radio station för att släppa en singel. Hon sa att hon skulle älskar att göra en karriär som artist men om det inte funkade hoppas hon på att bli en musik lärare.

Och även om Kristens hjärta tillhära country , säger hon att hon är ett Bieberfan.
"Jag har köpt hans skiva och har hans musik i min ipod.. den är verkligen bra"
Så vill Kristen vara på Biebers konsert på Söndag på John Labbatt Centre?
"Jag har ingen biljett" sä hon "Men jag skulle bli sjukt glad att se hohom uppträda live"

Här är en bild från när Kristen Hawley vann;

Kristen kramar om domaren Alyse Gilbert efter att hon vunnit! Tillvänster står Justin Bieber och trean Leah Keeley.

Allting är översatt av Demhat(alltså jag ägaren) så ingen kopiering är tillåten!
Klicka HÄÄÄR för att läsa den på engelska!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: