2010-08-21 / 00:21:17
FILED UNDER: Video
0

VIDEO!

Visste inte vad rubriken skulle heta så den fick heta vido!


Varifrån " förbrukningsförnödenheter "-stjärnan Sylvester Stallone kommer nu , efter hans filmiska smörgåsbord av 80 åtgärder jättar brand - bombade konkurrens och vann i helgen biljetter titel? Kan du höra den kollektiva rop $ 35.000.000 värde av biljett - köpare ? De kallar för en uppföljare !

Sly har planer på att ge folket det de vill ha - han redan har en andra flick ritas i huvudet - men för nu, han väntar på ännu större kassasuccé spänn och en chans att se vilka motspelare kommer att återvända och som Fresh Faces han kan locka att gå med i besättningen på pistol - totting legosoldater. Stallone sin nästa förbrukningsförnödenheter har några starka idéer om vem de vill se i en uppföljare .

" Justin Bieber ! " Terry Crews föreslog till MTV News som aktörer tog över New York Stock Exchange att ringa öppningen klockan. "Jag vill Justin Bieber ! Jag vill Justin Bieber 's ass! "

Ya höra att , Bieber ? Kanske innan du hop framför 3-D- kameror för din kommande biografiDu kan hänga med några gamla hundar som Stallone, Dolph Lundgren och besättningar.

Lundgren, har under tiden han syn på en annan kille att gå den andra delen - ett som faktiskt vände ner en del i det första stiletter .

" Jag skulle vilja döda [ Jean-Claude ] Van Damme , tack! "Lundgren sagt.

"Han jagar Van Damme ner ! " Stallone skrattade.

La Jason Statham : "Jag ska vara den skurna mannen för det! "

Två killar Stallone vill repriserar sina roller är Arnold Schwarzenegger och Bruce Willis. I själva verket visade Sly han redan varit i kontakt med dem om återvändande för en uppföljare . " Det viktigaste är att ta reda på vilka som är tillgängliga , som vill vara i den, sade han. " Jag pratar med Arnold och Bruce [ om] olika scheman och andra aktörer. Då har du att ta in några nya killar , några unga blod.

" Jag har inte haft en öppning så här, " Stallone till. "För mig är det mirakulösa. Och vad försänkt i äntligen är i våra dagar , handlar det om begrepp inte , det handlar om skådespelaren . Ingen aktör kan öppna en film längre , så du behöver hjälp av dina vänner. Detta var ett grupparbete . Jag hade den största öppna för att de hjälpt. Det är namnet på spelet. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: