2010-07-09 / 21:23:22
0

JUSTIN I AFTONBLADET!

I alla fall om mamma Bieber får bestämma

Det finns en liten artikel om Justin i Aftonbladet här är den:

16-åriga stjärnskottet Justin Bieber är världens mest eftertraktade tonåring just nu.

Men han verkar inte vilja dra nytta av sin berömmelse när det kommer till dejtande.

Enligt MTV News har Justin Biebers mamma sagt att hennes son kommer att förbli oskuld tills han träffar ”den rätta tjejen”.

— Han har uttryckt en önskan om att spara sig, och att hedra kvinnor, och behandla kvinnor med respekt. Så förhoppningsvis blir det så, säger mamma Bieber.

Vad Justin själv tycker om att hans mamma uttalar sig om hans sexliv vet vi inte men själv verkar han ta det säkra före det osäkra.

— Det är absolut svårt att hitta rätt tjej som verkligen gillar mig för mig. Man måste vara försiktig, säger Bieber till E!News. Just nu är jag så upptagen, ändå, så jag har bara kul, umgås med tjejer och så. Försöker att inte ta det för allvarligt.

Om du vill läsa den själv så tryck hääär


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: