2010-07-31 / 17:51:14
0

JUSTIN- WORLD LEADERSHIP AWARDS!

Två stora stjärnor, Justin Bieber och Ciara, har hittills utnyttjats till rock Atlantas Cobb Energy Performing Arts Center i New Look stiftelsens första World Leadership Awards. De kommer att utföra vid evenemanget på Fredag 6 aug på 8 PM, gå med i New Look grundare och priserna värda Usher.

"Jag är hedrad över att dela scenen med de personer och organisationer som vi erkänner för erkännandet av ungdomar som ledare," sade Usher i ett uttalande. "De delar New Look har fått uppfattningen att ungdomar inte bara är ledare i väntan, de är redo att nå storhet idag."

Åtta priser kommer att delas under kvällen till ära individer och organisationer, däribland Bill Clinton. Den tidigare ordföranden i USA är att ta emot tjänsten Legacy Award. En annan honoree är Bieber som delas med Global Youth Leadership Award tillsammans med Chantia Robinson och Summit Series (Jeff Rosenthal och Josh Zabar).

"Under loppet av mitt liv i allmänhetens tjänst, och nu genom min Foundation, har jag försökt att ge ungdomar de verktyg och möjligheter att göra en skillnad i deras samhällen och hela världen. Ushers New Look Stiftelsen har utmärkt sig i sina ansträngningar att inspirera nästa generations ledare, och jag är glad World Leadership Awards kommer att skina ett ljus på dem som har gett så mycket till andra, "Clinton svarade på äran.

Justin kommer att gå låååååååååååångt..:)
Jag är så glad för honom=)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: