2010-07-08 / 23:11:19
2

MEST SÖKTA PÅ INTERNET!

Justin Bieber, den tonåriga sångare, har blivit den största stjärnan på Internet.
Den 16-åriga kanadensiska har tagit över från Lady Gaga som den person som återfinns i de mest webbsökningar. Bieber, som upptäcktes på YouTube, blir tre gånger så många sökningar som fotbollsspelare David Beckham, trots att det är relativt okända i Storbritannien, enligt webbsidan Ask Jeeves. Webbplatsen, som behandlar frågor om sin musik och älskar livet, säger: "Det är som om att miljontals han bara existerar på nätet."
Hhaha coolt;)



Bilden har jag och min kompis gjort;)
Så det är copyright på bilden!
Om du ska ta den så kommentera!!!
P.S.: Det är jag som heter Demhat Bieber och min  kompis heter Raissa Miller;)

Postat av: Cissi (Ashley Tisdale fanblogg)

sv: Jepp, jag ska ändra den nu:)

2010-07-08 @ 23:13:36
URL: http://ashleymichelle.blogg.se/
Postat av: Cissi (Ashley Tisdale fanblogg)

sv: Ingen fara!;)

2010-07-09 @ 09:55:55
URL: http://ashleymichelle.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: