2010-07-10 / 15:24:12
0

ONE TIME GLASH MOB I HELA VÄRLDEN!

Det ska visst ordnas en  One time flash mob i hela världens.
Läs nedan :

"Hejsan alla svenska beliebers!
Nu har jag fått nyheter om att det är en gigantisk Justin Bieber "One Time" Flash Mob på väg! Mina samarbetare från USA håller på att organisera en Flash Mob i varje storstad runt om i hela världen och jag har fått i uppgift att organisera Sveriges. Tanken är att alla städer ska mixa ihop sina Flash Mobs och sedan göra det till en och samma Flash Mob som i sin tur kommer att bli Världens Största. Sveriges Flash Mobs kommer att äga rum i Göteborg och Stockholm någon gång nu under sommaren (inga datum satta). Det krävs hundratals beliebers, hög musik och en häftig koreografi. Alla Bieber fans är välkomna att vara med, så nu behöver jag DIN hjälp att sprida ordet.

Bjud in dina vänner, gör en video, skriv ett blogginlägg, sätt ut lappar på lyktstolpar och i affärer, maila/ring till din lokala radio eller bara uppdatera din twitter/facebook status. Gör din insats genom att hjälpa mig att samla in alla sveriges Bieber fans till världens största Justin Bieber Flash Mob!

Tack på förhand!
Natalie Olofsson"

Så om DU bor i Stockholm eller Göteborg så kan du vara med.
Själv tänker jag inte att vara med för att jag bor 10 timmar från Göteborg och 3 timmar från Stokcholm så jag vet ej men kanske;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: