2010-07-18 / 14:23:48
0

SEAN KINGSTON : JUSTINS RÖST ÄR FANTASTISK!

Sean Kingston chattade w / Popstar! om BFF Justin Bieber. Var du nervös när Justin körde din Ferrari: Jag var arg i början, Nej, krasch Bieber inte min bil! Men då jag var som det är Justin Bieber  så om han gör krasch det kan han lämna över en fin check så ska jag gå och köpa en helt ny Ferrari , en nyare en ! Ungen är 16 . Han hade hans tillstånd. Det var riktigt skönt .

Vad är det som gör Justin så cool? Justin är så ödmjuk och så charmig ! Du måste älska honom! Min mamma säger att hon vill packa upp honom i hennes resväska och hålla honom! Nä, han är en bra kompis. Det är min lillebror , man.

Vad är det bästa med att skriva låtar med Justin ? Jag kunde skriva något och han kommer att göra det sunt sätt bättre eftersom hans röst är så fantastiskt! Jag skulle kunna skriva en låt som säger: " Bla, bla, bla " och han kommer att sätta sin ton det och det skulle låta


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: