2010-06-27 / 16:11:41
FILED UNDER: Video
0

GRÅTER JUSTIN?

När jag kollade på detta video så såg jag att Justin hade fått tårar:

¨

Justin skrev ju den låten när han föräldrar skilldes så jag förstår hur mycekt låten betyder för honom men det sägs att 2 fans frågade honom vad låten " down to earth" handlar om och då hade Justin svarat att det var för hans föräldrars skillmäsa och då hade tjejerna sakt att det var Justins fel! Men om dom fansen skyller på Justin då undrar ja va fan är dom för fans? Fy fan på dom!

Ett annat rykte är att Justin skulle göra så alltså skådespela det! Och egnligt ryketen så har Justin också gjort så i Hartford(videon är från Trenton)! 
Det sägs också att Justin har gått ner från scenen under sitt framträdande! Men jag vet inte om jag ska tro det för i vintras bröt ju Justin foten och det gjorde han på 0:05 och han sjöng One Time men ändå så sjöng han klart låten som var 3 minuter!
Men han grät när han sjöng låten eller inte grät men han fick tårar och det fick jag med;)

Men vad tror ni?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: