2010-06-25 / 21:13:27
0

SUN NATIONAL BANK CENTER,TRENTON NEW JERSEY



Jag vet inte om bilderna är från konseren i Hartford eller New Jersey, för att när jag gick in på justindrewdaily.com så stog det bilder från Hartford så jag track där men ni vet när man trycker på sånt så kommer det en anna sida fram med bilderna fram och där stog de Sun National Bank Center, Renton New Jesey så jag vet faktiskt inte:O
Men aja hoppas ni förstog;)
För er som inte vet så ska ju Justin uppträda på New Jesey på sin andra turneé dag men nu börja jag tänka på en sak har konseren börjat ens eller ja de kanske har börjat men har den slutata satt justindrewdaily.com har fått bilderna? Eller så kanske bilderna är från när Justin reppar?
Ohh shiit jag vet inte;/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: