2010-06-24 / 17:24:33
0

VANESSA OCH FRIDAS REPORTER ANGELICA!



Jag var inne på www.breakingfree.se och där hittade jag bilden som jag har ovan;)
För nämlingen Fridas reporter Angelica hade träffat Vanessa i LA;)
Snacka om jag inte blev avendsjuk...
Men aja tillbaka till bilden hon som äger Breakingfree.se hade fått den bilden och så stog det detta under;

“Vanessa är verkligen en supergullig tjej!”

“Jag klickade in på hemsidan och såg att du var besviken på att intervjun med Vanessa inte handlade om Beastly. Jag frågade massor om filmen, så självklart kommer det komma mer om Vanessa i FRIDA när det börjar närma sig filmpremiär.

Älskar Vanessas klänning och det svarta bältet runt midjan;D


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: