2010-05-26 / 10:53:36
0

Inget sex, droger eller alkohol för Justin!



Usher blev känd när han var ung och hans mentor var P Diddy. Nu är han själv mentor åt Justin. "Jag ger honom inte samma tips som P Diddy gav mig.. sex, droger och alkohol funkar inte riktigt med Justins image. Han är påväg mot rätt riktining, jag har sagt åt honom att inte göra något jag gjorde."

Usher fick se Justins youtubeklipp 2008 och arrangerade ett möte. "Han var extremt talangfull. Han har rösten, personligheten. Om han prövar lite nya saker när det gäller musiken, kommer han bli ännu bättre" berättade Usher när han var med The Kylie And Jackie O Show
Och Justin hat ju en purusuti ring(hahah jag stavade säkert fel men aja) noch till er som inte vet vad det är så är de en ring som man har och lovat Gud eller sina föräldrar att man inte ska ha sex tills man  gifter sej;)
Så darför tror jag inte att Justin kommer att ha sex före äktenskpet för Justin har stort respekt för Gud och sina föräldrar men jag tror inte att Justin kommer att ta droger, dricker alkohol eller har sex(förre äktenskapet)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: