2010-05-07 / 23:51:27
0

Vanessa Hudgens: “Mitt hus är för stort”

För två år sedan flyttade Vanessa Hudgens hemifrån och köpte sitt eget hus i Studio City. Men nu säger den 21-åriga skådespelerskan att bostaden är för stor för henne.

— Jag älskar huset, men det är helt enkelt för stort för bara mig. Jag använder egentligen bara mitt sovrum, berättar hon i en intervju med tidningen Nylon.

Pojkvännen Zac Efron har sitt eget hus inte långt därifrån, och trots att paret nu har hängt ihop i flera år, så är de ännu inte sambo. Vanessa betalade 1,5 miljoner dollar, motsvarande nästan 12 miljoner kronor, för huset, som ligger på en kulle vilket resulterar i en mäktig utsikt.

Hallå Vanessa köpte sitt hus för 24 miljoner kronor inte 12!

Källa: www.msn.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: