2010-11-15 / 20:26:58
1

JUSTIN : "MAMMA HÅLLDE PÅ MED DROGER"

Justin Bieber har talat om sin mammas drickande och droger i en avslöjande intervju, men insisterar på att hon fortfarande är "en god människa", rapporterar brittiska Guardian.
Justin Bieber's mamma Pattie Mallette fick hanom när hon var 18 år gammal och han växte upp ensam med hon i Ontario i Kanada. Justin säger att trots hennes fel, var hans mamma fortfarande en bra person.

Justin säger: "Min mamma var inte den största personen.
Jag menar, hon var en god människa, men hon gjorde misstag. Hon drack. Hon häll nog på med droger och sånt, och hon berättade för mig om det eftersom hon sa att hon gjorde nog dåliga grejer för oss båda".

Sedan fortsatte han att avslöja att hans mor började vända sitt liv runt när han föddes, sade: "Faktum är att hon förändrade hennes liv runt på grund av mig. När jag föddes hon sluta röka, sluta hon dricka. Hon gjorde det allt för mig".

Justin Bieber's mamma Pattie Mallette hade fick hanom när han var 18 år gammal och han växte upp ensam med hon i Ontario i Kanada. Justin säger att trots hennes fel, var hans mamma fortfarande en bra person.

Källa: www.jbieber.blogg.se

Postat av: Oscar

Alltså ordet "Hållde" finns inte! åhhhhhhhhhhhh

2011-01-05 @ 15:08:46
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: