2010-11-20 / 23:37:53
0

JUSTIN SKULLE ALDRIG DEJTA ETT FAN!

Justin Bieber är ute och letar efter en känd flickvän - han har lovat att aldrig dejta ett kvinnligt fan för att dem är "för underbara".

 Baby sångaren erkänner att han tycker att det är jobbigt att hitta en partner som inte gillar honom för hans berömmelse. Han säger detta till Britain's The Guardian,

"Det finns så många tjejer som skulle göra vad som helst för mig för min status. Någon sa till mig att det är en bra att vara med någon som har lika mycket att förlora som man har själv…

 "Att dejta någon känd är antagligen en bra idé. För jag kan aldrig dejta någon som är så kär i mig så hon kan göra vad som helst för mig."

 I dem nyliga veckorna, har det ryktas romantiskt om Bieber med både Demi Lovato och Selena Gomez. Han var nyligen på en fotbolls match med henne, och erkände att hon var en "sötnos."

Källa: www.bieberfever.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: