2010-11-20 / 14:09:24
1

MONIQUE COLEMAN "JAG GILLAR VERKLIGEN ONE LESS LONELY GIRL"


Uppenbarligen är vi inte de enda Gleeks eller Beliebers ute. High School Musical-stjärnan Monique Coleman satt nyligen ner med oss i New York och helt bekände sin kärlek till Glee och naturligtvis, Biebs.

"Jag måste vara ärlig, jag gillar verkligen ''One Less Lonely Girl" av Justin Bieber'', säger hon till JSYK.

Duh! Vem gillar inte den låten ... eller Bieber för den delen? Hon sa också att hon inte skulle vilja sjunga en sång med honom ändå. Hon skulle vara helt ner med bara kylning i bakgrunden av hans musikvideo ... få henne dansa på. Hur rolig skulle det vara?

Vad gör Monique har gemensamt med oss? Jo, medgav hon olyckligt att hon ibland har att missa vissa tv-program på grund av hennes fullspäckade schema. Men, hon sa att hon alltid finner tid att hinna ikapp på två föreställningar för säker. De två hon kan aldrig missa är: "So You Think You Can Dance ? " Och "Glee".

Undrar hur hon skulle känna om en Glee utseende eller ens en SYTYCD nummer?

Monique har faktiskt precis börjat sin egen talkshow ''Gimme Mo", som är en online talkshow skapas och verkställande producerad av Monique. Det är dedikerade till att ge dagens ungdomar. Varje avsnitt har en tvingande ämnen som tonåring hemlöshet, fetma, blir miljömedvetna, kroppsuppfattning, sex, droger, och mycket mer.

Källa: www.jbieber.blogg.se fast jag gjorde om litte!

Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

SV: Jag läste den artikeln igår, men jag har inte hunnit lägga upp den än. Tack för att du påminde mig .)

2010-11-20 @ 14:27:28
URL: http://www.breakingfree.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: