2010-10-08 / 15:37:58
FILED UNDER: Tidningar
0

INTERVJU MED VANESSA I JULIA!

Igår kom det nya nummret av "Julia" ut i butikerna!
Och på framsidan är det Vanessa,en ny intervju och en poster på henne från Bandslam!;)
Perfekt ju!=)
Jag var inne på breakingfree.se och såg att hon hade laggt upp bilder från tidningen och lite av intervjun men jag spara bara framsidan och intervjun;)



Idag är du en av världens mest kända kvinnor, men har du någonsin känt dig som en outsider?

- Ja, herregud, verkligen, jag var något av en outsider när jag växte upp. Och jag känner mig inte som en av världens mest kända kvinnor, jag tycker snarare att det är Angelina Jolie eller någon liknade. Men jag var världens tönt när jag växte upp och hade inte direkt några kompisar. Jag hade en kompis och på rasten brukade vi sitta på gräsmattan och titta på molnen och prata om vilka former de hade. Men jag var jätteblyg tills jag började med teater och det var först då som jag började krypa ut ut mitt skal.

Är du duktig på att laga mat och vad brukar du laga?

- Jag är duktig på att laga mat. Jag kan laga till vilket recept du än ger mig. Min specialitet är förstås frukostar eftersom de är enklast. Jag är bra på omeletter. Jag brukade faktiskt grädda våfflor, det var min grej, jag skaffade mig ett våffeljärn och så fort mina kompisar sov över gräddade jag våfflor åt dem. Jag var mycket stolt över det.

Vad gillar du när det gäller mode?

- Jag gillar allt. Jag älskar allt. Jag älskar olika stilar: bohemisk, indisk, rockig och western. Jag älskar att leka med stilar.

En av dina motspelare i filmen “Beastly” var Mary-Kate Olsen. Rent modemässigt, vad är det viktigaste du har lärt dig av henne?

- Bara att prova på grejer som är annorlunda. Hennes smak är så otroligt varierande och hon har på sig grejer som jag normalt skulle titta på och tänka “det där är helgalet”. Men när hon sätter på sig det och kombinerar allt på rätt sätt så är det helt otroligt, så vad jag har lärt mig är att hitta de där grejerna och göra dem till dina egna.

Vilken är din viktigaste modeaccessoar på en romantisk träff? Ett läckert läppstift eller en snygg handväska och ett par skor?

- För en romantisk middag, skulle det viktigaste förmodligen vara ett par snygga skor. Jag är galen i skor, Jimmy Choos för tillfälligt. Jag låter bygga om ett rum i mitt hus till garderob eftersom min garderob blev full inom en månad efter det att jag hade flyttat in.

Har din pojkvän Zac förståelse för din passion för skor?

- Men killar kan ju också uppskatta skor. Inte sant? Ett par snygga skor är verkligen sexigt på en kvinna.

Du har sagt att du är mer intresserad av substans än av ytliga ting. Tror du att du föddes så eller är det något som dina föräldrar har uppfostrat dig till?

- Jag tror inte man föds med en viss personlighet, utan dina föräldrar formar dig till den du är och jag har haft turen att ha världens bästa föräldrar. Min mamma är den mest kärleksfulla och generösa person jag vet. Det är från henne det kommer och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Hon är den mest fantastiska kvinna jag känner.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: