2010-10-01 / 16:58:01
0

INTERVJU MED VANESSA!

Hollywood Life: Ikväll handlar allt om förförelse … Vad är mest förföriska för dig?

Vanessa Hudgens: Den stora grejen för kvällen är lukt så … parfym.

HL: Vad är din doft?

Vanessa: Jag går igenom en massa olika. Förr, har det traditionellt varit Aquolina Pink Sugar Sensual. Den verkligen söt. Men ju äldre jag blir, desto mer kryddig jag vill att min doft ska vara, så jag försöker testa alla nya sorter.

HL: Föredrar du en viss lukt på din kille?

Vanessa: Ja …

HL: Väljer du ut Zacs parfym?

Vanessa: Nej, han är bra på att välja ut sin egen parfym, men …

HL: Vilken är din favorit på Zac?

Vanessa: En som jag tycker är fantastiskt på båda killar och tjejer är Tom Ford Tobacco Vanille. Den är verkligen intressant.

HL: After Shave?

Vanessa: Jag vet inte!

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: