2010-10-09 / 13:18:16
0

JUSTIN " JAG VILL HA ROBERT PATTISON SOM MIN HÖGRA ARM"!

Lilla Justin Bieber har mycket att lära sig om att dra kvinnor.

Han räknar hans perfekta "wingman" i en klubb skulle vara Robert Pattinson. Skolpojke fel, bara! Du är tänkt att ta din fula kompis.

Han säger: "Jag älskar att prata med tjejer och gå på dejter. Mitt ideal wingman skulle vara Robert Pattinson. . Vi borde gå till ett par showbiz partier och se vad som händer "Jag tror vi kan gissa ... Biebs nedan och bedriver:" Han landade tillbaka i LA förra veckan, så kanske vi kan gå och arbeta en del av magin.

Flickorna gå galet för honom hit, men jag har en stor sak för engelska tjejer så kanske vi kunde slå ett par partier i London också. "

Baby sångaren och hans Twilight kompis, vänster, har arbetat på sina linjer.

Säger bara: "Robert säger att hans hår är en stor isbrytare, så kanske vi kan gå upp till flickor och vara, som," Vill du röra våra hår? "Vad sägs om att för en öppning linje?" För att vara ärlig, Just kommer de struntar i vad du säger ...


Jag översatte i Google translete!

Hahahha typiskt Justin...;D

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: