2010-10-13 / 20:32:46
0

JUSTIN TYCKER OM INBETWEENERS!

Justin Bieber har erkänt att han skulle älska en ''cameo'' i den brittiska TV-serien The Inbetweeners.

Den 16-åriga stjärnan säger att han är ett massiv fan av showen, som följer fyra brittiska skolpojkar.

Enligt den brittiska tidningen Daily Mirror, sade han: "Jag kom över Inbetweeners och man, det var det roligaste jag någonsin sett Det var så verkligt att faktiskt vad som händer på skolan. Så många i gymnasiet visar och försöker vara glamorös i  skolan, men detta var riktigt och det är vad gjorde det så roligt ... Om de ska göra en fjärde del i serien eller en film, skulle jag se till att jag var fri att göra en ''cameo''. Om de vill ha mig jag är där. "

Källa: www.jbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: