2010-10-13 / 16:23:38
FILED UNDER:
0

SELENA " JAG FÖRSÖKER SKYDDA JUSTIN"

Selena Gomez har talat ut om vad hon sagt om Justin's hår förra veckan.

Selena sa hur hon skulle vilja klippa av Justin's hår för att få stopp på att han skakar håret. N
ågra av Justin's galnaste fans attackerade Selena med kommentarer för att de a) Älskar Justin's hår b) Är arga.

"Jag menade att han ibland gör den lilla saken när jag umgås med honom och han skakar på det! Det är bara så irriterande! Jag är alltid typ som: 'Du kommer att skada halsen eller göra något som kommer att skada dig!'" sa Selena när hon var med på Ryan Seacrest's radioprogram.

Hon tillade: "I grund och botten försöker jag bara skydda Justin eftersom jag älskar honom jag vill bara att hans hals ska vara okej som jag är säker på att alla hans fans kommer att älska!"

Källa: www.justindrewbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: