2010-10-01 / 07:49:55
1

VANESSA SOM MODELL TILL GUESS?

“Jag är ett oerhört stort fan av GUESS kampanjerna så jag tänkte om jag får in ett fot kanske jag göra det själv”

Vanessa erkänner att en av anledningarna till varför hon ville vara värd för lanseringen av GUESS nya parfym var att öka chanserna för att få ett modelljobb med varumärket. Hon berättar att hon är ett stort fan av deras fotokampanjer och skulle vilja följa i fotspåren av Paris Hilton och Anna Nicola Smith som tidigare varit modeller för varumärket.

“GUESS looken är väldigt klassisk och jag älskar Bridget Bardot känslan bakom det”

Vanessa, som gick solo på den regniga röda mattan i LA, bar ett par sexiga höga stövlar, men pojkvännen Zac Efron och hans skägg var inte långt ifrån hennes tankar.

“Ja, jag gillar det. I börjar var det för mycket, men nu älskar jag det!”.

Källa: www.breakingfree.se


Det skulle få vara kul om Vanessa var som modell till Guess eftersom Ecko bilderna var ju grymmt snygga!:)
Så det tackar jag vi nej till.

Postat av: Linnea

Hej !

Jag älskar din blogg!!!!!!

Tack för en bra blogg älskar den verkligen!

Men nu till min fråga jag undrar när ska man vara inne på twitter som Justin?

För han är aldrig inne när jag är inne!

Hoppas du svarar!

2010-10-01 @ 08:44:52
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: