2010-09-08 / 18:26:40
0

EN ARTIKEL OM JUSTIN I "TEEN VOGUE"

Det är en ångande fredag eftermiddag i juli , och Justin Bieber siktningar är porlande genom centrala Memphis. En grupp flickor plats honom skateboard med vänner på Beale Street. En entusiastisk lokala fångster en suddig bild av honom gå av hans buss. Förpackningar med unga kvinnor läger i lobbyn på Westin hotell där han och hans följe bor . I Memphis blues är tillfälligt botas, men Bieber feber härjar .
Den verkliga Beliebers är orädd och inte bara i denna stad. I Portland, Oregon, var de villiga att skala höga byggnader på eftermiddagen av Teen Vogue omslag skjuta , i Phoenix de sprang ner honom medan han var på sin Segway på en parkeringsplats . Tillbaka i april en rabiat gäng nyzeeländare nästan trampade sin mor och stal hans prisbelönta lila keps när han skulle lämna flygplatsen.
För att vara rättvis , spåra Justin på turné är inte hårt han ännu inte har nått sin " tillbakadragna " skede. Om något , han vill vara ute i den verkliga världen mer ( ett faktum som inte behaga sin livvakt Kenny ). När jag sitta ner för att tala med Ontario personen i sin gröna rummet på FedEx Forum, bekräftar han att han spenderar så mycket tid som möjligt " är verkliga " : hänger med sina kompisar , skateboard , leka på Internet, och på sällsynta morgnar han kunna göra det , sova i. Idag är sexton år gamla är på sång vila - resultatet av utför för 23 av de senaste 39 nätterna och talar mjukt , sittande mitt emot sin chef , Scooter Braun .
Saker har förändrats för Justin sedan han började ladda upp videoklipp av hans covers av populära låtar som Alicia Keys 's " Fallin ' " på YouTube under 2007. Efter klipp åkte viral var han snabbt skivkontrakt med Island Records , och i maj 2009 släppte han sin första singel, " One Time ". I november sitt debutalbum My World , kom ut och sålde platina i två månader. Sedan dess release ( och den påföljande My World 2,0) , har Justin liv varit nonstop . Men resan är inte ens halvvägs klar, och flickorna ja, deras antal växer exponentiellt vid varje stopp , särskilt som den unga stjärnan röst fördjupar och han övergångar , säger hans anhängare , från " liten pojke "till" Jösses. "
Hans fans är verkligen inte för blyg för att prata med honom när de ser honom på gatan . "Inga flickor är nervös , säger han. Men på rätt sätt , råder han , att närma sig honom är följande: "Bara prata med mig. Fråga mig hur jag gör. Presentera dig själv istället för skrek , " Justin ! Justin ! Justin ! Kan jag få en bild ? " Och kom inte upp till mig medan jag äter . Hur skulle du vilja att jag kom in i ditt hus och började ta bilder av dig när du ätit ? Jag hatar det. "
Han gör en viktig sak , men det är som att hälla en flaska vatten på en skogsbrand. Mängden av berömmelse Justin har uppnått är så massiv, ibland verkar det nästan överväldiga honom. "Det är fortfarande fantastiskt att se människor bära mina skjortor , säger han. "Men jag känner att jag kan inte komma ifrån mig själv. Liksom , jag går till Walmart och jag vill bara hämta lite boxare och strumpor , men det finns affischer på mig överallt. Eller min låt kommer på radion , och det är liksom, " Aah! " "Som han påskyndade karriär fortsätter att utvecklas , han tittar nu på en viss väg som kommer att hjälpa honom undgå att " Justin Bieber . "Han är redo att gå Hollywood.
Justin har utkommit skjuta det första avsnittet av hans bästa sändningstid skådespelardebut en roll i CSI där han spelar en " badass " Jason McCann i de två - episod båge av CBS brottslighet drama ( det första avsnittet sänds September 23 , den andra kommer att böja februari nästa år ). " Det verkar som om jag denna söta och oskyldiga barn , och sedan visar det sig Jag är hjärnan bakom allt , berättar han om sin natur -före Scooter hopp i att stoppa honom från att förstöra längre. Att förbereda sig för rollen, träffade Justin med ett agerar coach för första gången någonsin. " Hon sa att det var allt om känslor , säger han. " Hon sa: " Du måste känna karaktären . Du måste vara Jason . '" Bussen hade även honom fokusera på sitt sorgliga minnen. Men , säger han, "Jag tror jag skulle ha gjort det samma om jag kanaliseras mina känslor eller inte. " Ändå var han uppmuntrad av de erfarenheter och den är påträngande om sin ambition att bygga upp till meatier roller under de kommande månaderna . ( Scooter nämner senare att det finns planer på att i egenskap av tränare att gå med i My World tour senare i höst att inleda regelbundna sessioner med Justin . )


Allting är översatt i Google translete!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: