2010-09-26 / 17:10:30
0

" U SMILE " VIDEON KOMMER UT DEN 30 SEPTMEBER!

Justin har reta fansen om den pågående utvecklingen av hans senaste musikvideo. Men det ser ut som att väntan snart är över. 

I lördags gjorde Justin äntligen beskedet att musikvideon till hans singel "U Smile" kommer att ha debut på mindre än en vecka. Justin kom med nyheten först till hans lojala Twitter anhängare genom att säga: "Jag har nyheter ... U SMILE video premiär är den 30 september! ... Ja nästa vecka!"

I en intervju med MTV News, sa Justin: "'U Smile' är en av de bästa låtarna jag någonsin spelat in. Det är verkligen en återgång till de stora skivor jag lyssnat på när jag växte upp. ... Jag skrev det för alla mina fans som fick mig hit".

Ursprungligen släpptes 'U Smile' som den andra enbart digitala singeln från andra halvan av Justin debutalbum den 16 mars 2010. 

Källa: www.justindrewbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: