2011-04-04 / 16:09:12
FILED UNDER: Twitter
0

Justin Lurar Fans!

Den popsångerskan Justin Bieber chockad i eftermiddag för att tusentals fans på Twitter, på dagen av de oskyldiga i USA när han meddelade att han var avbryta hennes världsturné My World Tour. "Vi beklagar alla de människor som planerade att komma till World Tour har ställts in, sade han utan vidare förklaring.
Minuter tidigare, sände den unge stjärnan ett konstigt meddelande som troligen var en del av hans vanliga ironi. "Hur kunde du göra så här mot mig. Jag är klar. "

Förra månaden kom ett skal över telefon Baby din gitarristen Dan Kanter, från vilken han skrev: "Hej killar, ville bara informera alla fans första jag har gett upp att arbeta med Justin och jag kommer att ta bort min twitter snart. "

Hans fans i världen väntar fortfarande på nästa meddelande från Selena Gomez pojkvän, av rädsla för de kan inte se sin idol i samförstånd favorit.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: