2011-04-09 / 11:40:43
0

Metro Intervjuar Vanessa

Att träna så hårt tillsammans ledde till att Malone och medspelarna blev riktigt goda vänner.
– Vi är praktiskt taget vänner för livet. Det är en livsomvälvande upplevelse och att dela det med dina vänner – det försvinner inte bara för att kameran stängs av.

Vanessa Hudgens, hittills mest känd från ”High school musical”-filmerna, har upptäckt nackdelarna med att vara 22 år och se väldigt ung ut – man erbjuds många rollfigurer i high school-åldern. Hon väljer dock att se det från den ljusa sidan.
– Det är en komplicerad tid i allas liv vilket gör att det finns många aspekter att ta till sig. Och jag menar, ärligt talat, jag förblir ung så länge jag kan, säger hon.

I år är hon aktuell med ”Sucker punch”, ”Beastly” och ”Journey 2: The mysterious island”. Det vill säga, hon har mycket att göra.
– Jag känner att ta semester bara är att förneka sig själv sin egen kreativitet, säger Vanessa Hudgens.
Efter att ha fascinerats av 60- och 70-talets mode vill hon nu dessutom skapa en egen klädkollektion för att fylla ett hål på marknaden.
– Men om jag skulle åka på semester blir det till Spanien med mina kompisar. ned ehrbar


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: