2011-08-14 / 23:16:43
FILED UNDER: Tävlingar
2

Tävling?

Jo jag undrar om nån av er vill ha en tävling om posters? Då kommer det att vara 3 vinnare och poster på olika kändisar jag bloggar om alltså från Miley Cyrus till Taylor Lautner men även Justin Bieber. Jaf är tveksam om Vanessa för jag har inte dubbla posters av henne men jag kan ju kolla (:
Men vad säger ni ska jag dra igång en poster tävling? Om jag får minst 10 kommentarer så drar jag igång en tävling annars så tar jag bort inlägget. Ni har till den 22 Augusti på er men ju fortare det blir 10 kommentarer ju fortare kommer tävlingen upp. Och ni får gärna kommentera vem ni vill ha posters på för de 3 kändisarna som får mest kommentarer kommer det att finnas posters på. Men det är inget måste jag skrev så för att ni kan få posters på de artisterna ni gillar mest. Ha det gött//Demhat

Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vinna Justin Bieber postern :)

2011-08-15 @ 12:53:13
URL: http://ajdaalsadi.blogg.se/
Postat av: Wilma

JA!

JUSTIN såklart!

2011-08-15 @ 21:51:12
URL: http://dubbelQ.bloggplatsen.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: