2011-02-19 / 13:04:25
0

INTERVJU MED VANESSA!

Fram till denna säsong, hade Vanessa Hudgens aldrig varit på en modevisning, men hon har gjort igen förlorad tid genom att gå tio visar på mindre än tre dagar. Den tidigare Disney-stjärnan tog en paus på Jeremy Scott visar att prata mode och om hennes första tatuering.

ELLE: Du har varit på massor av föreställningar och evenemang under veckan. Vad har varit höjdpunkten hittills?
VH: Jag tror att min mest minnesvärda upplevelse var Marc Jacob, det var min allra första sit-down modevisning och jag fick gå backstage och träffa Marc, det var bara super kul.

ELLE: Varför tog det så lång tid?
VH: Jag vet inte vad skulle ta mig en stund! Jag bara avslutningsvis i år sa till mig att jag skulle göra det oavsett vad och jag är här och jag har bästa tiden.

ELLE: Jeremy Scott är en ganska upprörande designer. Anser du dig själv en upprörande katter?
VH: Definitivt experimentell, men jag vet inte hur upprörande jag får. Men jag älskar honom för det och jag definitivt har en galen person så jag måste klä galen för att matcha det.

ELLE: Har du en stilikon?
VH: Bianca Jagger Jag är en sådan stor beundrare av henne.

ELLE: Så du vill klippa en jumpsuit då?
VH: Oh ja. Jag är så in i jumpsuits det är dumt. Jag är så på 60-talet och 70-talet. Jag älskar allt med det. Mode, vibe, konstnärerna. Bara allt. Det är min favorit era så jag älskar att klä så.

ELLE: Jag såg dig beundra en annan showgoer's Butterfly pannband. Har du en grej för fjärilar?
VH: Tja mitt namn betyder faktiskt fjäril och jag blir en fjäril tatuerad på min hals som nästa vecka.

ELLE: första tatuering? Det är ett stort beslut.
VH: Ja! Det är det. Det bokstavligen har varit som sex år att jag ville ha en och jag äntligen listat ut vad jag vill, där jag vill ha den och när jag kommer hem jag är ganska säker på att jag vet den artist som jag vill göra det så jag ska gå få det.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: