2011-02-28 / 22:03:30
FILED UNDER: Video
1

JUSTIN KYSSER SELENA PÅ LÄPPARNA!



Alltså fy fan vad Selena är falsk! Jag menar hon sa att Justin var som hennes lille bror och nu kysser hon honom på läpparna? Brukar man kyssa sin lille bror på läpparna? Nää det tror jag inte! Och en annan sak jag läste på www.makeawave.blogg.se att en tjej hade kommenterat att Selena dejtade killarna som var mest aktuella då! Och jag tycker att hon har rätt jag menar först var Jonas Brothers aktuella och då dejtade hon Nick sen Taylor Lautner (det var väll när han filmade New Moon?) men aja då var han aktuell och nu Justin ?
Jaja jag har ALDRIG tyckt om Selena och jag kommer aldrig att göra det egnligt mig så är hon falsk som faaaaan!

Postat av: Anonym

då är han lika falsk isf ... han berättar inte för sina fans och det var han som kysste henne inte tvärtom

2011-03-01 @ 15:04:37
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: