2011-02-26 / 17:32:12
0

JUSTINS PLANER FÖR HANS FÖDELSEDAG!

"Jag bara tänker koppla av, säger sångaren om hans planer.

Justin Bieber fyller 17 den 1 mars, och han avslöjar vad hans planer är för den stora dagen.

"Jag har bara, liksom, fyra dagar, så jag ska bara koppla av, eftersom jag börjar mitt världsturné med början den [mars 4] - så bara att mentalt förbereda och bara koppla av," säger Justin till "Entertainment Tonight". "Ingen födelsedag bash. ... Förhoppningsvis mina morföräldrar kommer ut här och jag kommer att kunna spendera tid, lite, med dem. Min mormor gör den bästa ostkaka - körsbär ostkaka. Hon gjorde det för min 13-årsdag. "

Naturligtvis födelsedag är Bieber inte det enda som gör rubriker i dessa dagar. Hans nya frisyr har också orsakat riktigt Hoopla, men Bieber verkar vara borsta bort det. "Jag ville bara [klippa mitt hår], det är allt. Inte riktigt en stor anledning, jag bara vaknade och sade: 'Jag vill inte här längre, "så jag bara klippa det, sade han. "Det är egentligen inte om det. Du vet, fläktar gillade det, men de kommer att gilla mig oavsett vad, eftersom jag tror att det handlar om musiken. Jag är verkligen spännande att se vad fansen utomeuropeiska tänka och ta det dag för dag. "

Bieber kommer på nytt att släppa sin 3-D flick "Never Say Never" i helgen. "Det är 40 minuter extra film, så det är i princip som en ny film, säger han. "Det är riktigt spännande, eftersom det visar mig och mina vänner mer och det visar en annan del av konserten, så det kommer att bli stor. Förhoppningsvis alla fans kommer att gå tillbaka och titta på det. "

Nästa vecka, förutom hans födelsedag, kommer Bieber sparka också av sin Europaturné . "Jag är glad att se vad [Willow Smith] innebär att tabellen, sade han. "Vi börjar den 4 mars, så hon är riktigt upphetsad, och hon berättade att hon inte kan vänta - och hon är bedårande - så jag kan inte vänta.

"Jag har så fantastiska människor runt omkring mig och så god familj", tillade han. "Jag vill bara vara en god förebild för människor, och att kunna bara göra bra musik. ... Jag ska göra misstag, men det handlar om att lära av dem och bli bättre. ... Min film visar att allt är möjligt och drömmar går i uppfyllelse. ... Kom ihåg att alltid vara ödmjuk och alltid vara nådig och allt kan hända. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: