2011-01-27 / 22:08:24
0

INTERVJU MED BEATLEY SKÅDISARNA!

ComingSoon.net: Jag vet att det här har varit under utveckling i cirka 1 ½ år, så hur fick du information om det och vad var det som drog dig till det?

Vanessa Hudgens: Det var bara ett manus i en hög och jag läste det och tyckte att det var verkligen intressant. Jag hade ett möte med dem, och jag kommer ihåg att jag sprang in, jag var sen och jag kände mig hemsk och sedan hade vi en trevlig pratstund. Det var jag, producenten Susan och regissören Daniel och vi satt bara och pratade om projektet. Att bara höra Daniels ambitioner, vad han vill göra, hur han ville att det skulle filmas och hur han ville att karaktärerna skulle utvecklas sig. Det kändes som att detta var det rätta valet.

CS: Det är en “Skönheten och Odjuret”-berättelse. Hur är din pappa i filmen? Där är några mörka scener, men när du fick höra om detta för första gången trodde du att det skulle bli en ny familjefilm?

Hudgens: Nej, det är det inte. Det är verkligen intressant. Min pappa är en knarklangare och det var galet, eftersom jag aldrig har gjort något som är lite mörkare som det här. Jag hålls under pistolhot i den här filmen, och det var första gången och det var intressant. Det var kul. Jag fick äntligen göra något som jag inte gjort förr.

CS: Min redaktörs systerdotter är ett stort fan av “High School Musical” och av dig och vill börja sjunga. Hur känns att vara en förebild och att många unga tjejer vill börja sjunga och dansa?

Hudgens: Jag tycker att det är otroligt, men jag tror att förebilden är karaktären och inte nödvändigtvis jag och jag tycker att Gabriella är en bra förebild. I slutet av dagen gör jag detta för mig själv och jag kommer att göra filmer som barn inte kan se, men jag kommer försöka gå tillbaka och göra barn/familjefilmer för dem, eftersom fansen är otroliga. Om det inte hade varit för dem hade jag inte varit här.

Intervju med Alex

CS: Vad jag ville fråga är angående skillnaderna mellan din, Vanessas och Mary-Kates bakgrund, om ni fann någon mellan väg  för hur ni var vana arbete och för att få fram kemin ni behövde?

Pettyfer: Vanessa är en sån vacker människa. Hon är så ödmjuk, snäll och jag tror att det finaste skådespeleriet är när du visar upp så mycket känslor, men är så subtil och så begåvad är hon. Hon är verkligen en jordnära person och det här är första chansen hon verkligen fått visa upp sin potential och hon gör det verkligen bra.

 

Intervju med Daniel

CS: När du skrev detta hade du självklart specifika idéer hur Alexs och Vanessas karaktärer skulle vara så försökte du skräddarsy delar så att de skulle få visa sina styrkor?

Daniel Barnz: Jag har alltid trott att Vanessa är en av de mest ordinära unga skådespelare. Jag menar, hon har en fenomenal scennärvaro. Vi satte oss ner och pratade om vilken den här karaktären var och hur Lindy är väldigt självständig och viljestark karaktär. Vanessa har så mycket av den humorn, så igen var hon perfekt för rollen.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: