2011-01-29 / 21:29:50
0

JENNIFER LOVE HEWITT " JAG HAR BIEBERFEVER"!

Jennifer Love Hewitt har erkänt att hon har en svag punkt för tonårsstjärnan Justin Bieber.

Skådespelerskan avslöjade att hon satt nära honom på Golden Globes och var "exalterad" över att sitta nära 16-åringen.

Hon sa till George Lopez's chatshow Lopez Tonight: "Jag har Bieber Fever, so jag var väldigt exalterad!

"Han är så söt, han är så söt med sina danssteg och söta hårfrilla! Jag vet inte ens vad det är men jag älskar när han gör det och jag skulle vilja ha mitt hår sådär."

Lopez föreslog eller snarare påpekade att stjärnan är för ung för att ens överväga en puma och kallade henne en "panda" istället, innan Love Hewitt svarade: "Jag vill vara Bieber's puma!"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: