2011-01-30 / 20:09:13
0

JUSTIN "JAG VILL DEJTA ÄLDRE TJEJER"


Justin har sagt att han aldrig skulle överväga att dejta skådespelerskan Hailee Steinfeld då han tycker det är för stor åldersskillnad.

Bieber mötte True Git-stjärnan när de presenterade en award tillsammans i månadens Golden Globe.

Talk show värden Jay Leno frågade Bieber om mötet med Hailee. "Hon är riktigt snäll och har mycket talang" sa Bieber. "Jag tycker hon är söt."

Hur som helst, när värden pressade på och frågade om hans känslor för Hailee insisterade Justin och sa att han var för gammal för skådespelerskan.

"Hon är 14, jag blir 17 om lite mer än en månad!"


Great -.- jag är ju bara 13..
Men drömma får man ju....


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: