2011-07-21 / 12:05:07
0

5 låtar som inspererar justin



Under sitt besök i studion med Chris Brown på måndagen avslöjade Justin 5 låtar som inspirerar honom i hans musikkarriär. Vilka är de 5 låtar som motiverar Justin så mycket? Kolla in det här! Och hitta orsakerna till!

1. "Man in the Mirror" av Michael Jackson
"Du kan känna känslor i vad han säger, och hur det handlar om att titta in i dig själv. Budskapet bakom det är bra. Det är en riktigt inspirerande låt. "

2. "I Believe I Can Fly" av R. Kelly
"Den här låten är ungefär som aldrig någonsin sagt, där allt är möjligt, och du måske bara tro. Det är definitivt upplyftande. "

3. "Dear God" av Boyz II Men
"Min mamma har lyssnat på Boyz II ända sedan jag var liten. Det var alltid i huset. Nu är den här låten i min iTunes. "

4. "Down to Earth" av Justin (själv)
"Det handlar om när mina föräldrar att bröt när jag var riktigt liten och om den kamp jag gick igenom och fortfarande går igenom. Jag tror att det är inspirerande att så många barns föräldrar är skilda nu för tiden. "

5. "Never Say Never" av Justin, med Jaden Smith
"Vi gjorde faktiskt låten ''Never Say Never'' först, så på ett sätt som det inspirerade filmen, vilket egentligen är om mig, ett litet stads barn, att kunna leva sin dröm och bli framgångsrik. Meddelandet är att man inte behöver ge upp, så jag tror att det var perfekt för det."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: