2011-07-21 / 12:16:25
0

Justin kommer inte att vara på selenas födelsedag

Selena Gomez avslöjade för E! News att hon inte kommer att ha pojkvännen Justin vid hennes sida på hennes 19-årsdag den 22 juli 2011.

Selena berättade för E! News "Jag tror att min mamma har planerat något för mig. Jag ville inte riktigt be om något, så jag i princip kommer jag bara att vara på turné repetition under dagen. Kanske på middag på kvällen med min familj. Ganska tråkigt."

Förra året firade Selena hennes 18-årsdag med en stor BBQ bash. Hennes mamma, Mandy, visade att "250 av hennes närmaste vänner och familj kommer över till vår plats i LA"

På frågan om Justin kommer att vara närvarande, sade hon, "Jag tror faktiskt att han kommer att vara i Atlanta. Men det är OK. Vi måste alla arbeta."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: