2011-07-09 / 13:35:56
FILED UNDER: Video
0

Lil Twist&Justin - Ny sång

Get More: Justin Bieber, MTV Shows



Lil Twist från Young Money avslöjade för MTV News att han och JB arbetar på en ny singel "wherever you are". Lil Twist sade att när hans nya singel med Justin når massorna, skulle det ha en god chans att göra en pjäs i jakten på Summer Jam 2011.

Lil Twist sade: "Min tredje singel är "wherever you are". Den har min lillebror Justin och jag tror att det rekordet kommer att verkligen göra det. "

"Vi ska få några behandlingar [skriftligt], är vi inte bara ska plocka någon behandling eftersom den video kunde bara vara härifrån. Vi fick ett par olika sådana, jag menar inte att nämna några direktörer, men några olika. Det kommer att bli bra. "

På frågan om hur han träffade Justin svarade Twist:

"Jag och Justin, vi träffades faktiskt genom en gemensam vän och efter att vi fick riktigt cool faktiskt," han mindes. "Vi började arbeta i studion, skicka grejer via MacBook och allt. Och han var som, "Yo, bro, vi ska göra ett mixtape. Låt oss gå.'' Vi just börjat då."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: