2011-07-26 / 13:44:26
0

Vanessa och stella på ett shopping center

Vanessa Hudgens bär en kall dryck och en liten brun väska från Bloomingdales från Westfield Fashion Square på måndag (juli 25) i Sherman Oaks, Kalifornien

Den 22-åriga skådespelerskan gick och shoppade med hennes yngre syster, Stella , och deras mamma Gina efter att varit i gymmet för ett träningspass .

Vanessa berättade nyligen att hon finner sig själv "oigenkännlig" efter hugga av hennes hår.

"Även om jag har gjort upp det , kollar jag i spegeln och så tänker jag "Jag vet inte vem det är" sa hon till E! Online.



Jag gillar både Vanessas outift och Stellas. Men jag undrar verkligen hur Stella kan gå i så höga klackar, jag menar hon är ju inte så gammal (kommer inte ihåg hur gammal hon är) men när jag tänker på mig själv så är de enda skorna jag går runt med på våren, sommaren och hösten converse och kängor på vinter. Men men det är säkert bara jag. Annars så tycker jag att båda outfiterna är snygga.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: