2011-06-01 / 20:51:14
FILED UNDER: Om Mig
0

Vad jag tycker om Justin och Selena


Jag fick en fråga om vad jag tycker om Justin och Selena så jag kan berätta det att ja jag har varit ett fan av Selena Gomez för ett tag sen men när hon börja bli större så börja folk säga att hon var bättre än Vanessa (Hudgens) så jag började att inte gilla henne nå mer för det sen började hatet ja jag vet att det är konstigt att hata nån man inte har träffat men jag VERKLIGEN hatar henne fast jag visar inte det för att jag stötar Justin till 100% och att se honom le gör mig bara glad.
Men en sak som jag tycker och det gör säkert många andra är att hon förändrar honom och har förändrat Justin och jag menar Justin skulle aldrig peka fingret till en paparazzi men när han var med henne så gjorde han det.
Jag kommer ALDRIG att skriva "Jelena" i nåt av mina inlägg eller rubrikerna till ett inlägg med Justin och Selena i (förutom detta ra). Jag är nästan 90% säkert att hon bara leker med honom för att hon dejtade Nick när Jonas Brothers var stor, Taylor Lautner när New Moon var stor, bästa vän med Demi Lovato när Camp Rock var stor, bästa vän med Taylor Swift när hon var stor och nu dejtar hon Justin Bieber när han är stor så på det sättet ser jag henne som en player.
Men det betyder inte att jag inte älskar honom mer jag vet att ni komemr också att säga du kan inte älska nån du inte har träffat men jo det kan man för Justin,Vanessa,U2,AC/DC och Tove är dom som gör så att jag är vid liv just nu.
Jag har sett hur Justin har förändrats genom åren, jag kommer ihåg när jag såg den lilla killen som sjöng One time och hur mycket jag hatade den killen men en dag när jag lyssnade på OLLG och One time så märkte jag att jag hade blivit kär i den lilla killen med det perfekta leendet,de hasselbruns ögona och den fina rösten. Jag lyssnade på honom nån gång under 2009 men det var den 2 Januari 2010 jag började bli en belieber.
Selena förändrade min idol, min insperation men jag kan inte skylla allt på Selena för han väljer ju själv hur han ska vara men om Selena älskar honom när han inte är sig själv så är det inte kärlek utan det är att synas och bli populär.
De har alltid gått runt och sakt att de är nära vänner och ingenting annat men han kysste ju henne inför hur många miljoner tittare på Bilboard, de är inte att vara vänner.
Jag saknar hans flörtiga tweets till fansen även om det var enstaka ord så värmde dom men nu så skriver han inte så nå mer varför jo för han har ju Selena han kan inte flörta med fansen då.
Det känns nästan att vi beliebers inte betyder för honom nå mer (även om han skriver/säger att vi gör det), jag säger inte att han inte uppskatar sina fans men det är betydligt mycket mindre uppskatning än förr för att Selena är i vägen.
Vi kan inte få tillbaka den gammla Justin för han är som oss alla en människa men den Justin som alltid flörtade med sina fans, den Justin som va lycklig med sina fans den är ju bort och kommer inte att komma tillbaka om han har Selena.
Jag vet inte hur man kan vara kär i nån man aldrig har träffat men jag är det och när bilderna från stranden i Maui, Hawaii kom ut så stelnade jag till det känns konstigt att skriva det men ja jag gjorde det och det är inte avundjuka utan de är att bry sig om sin idol och inte låtz en person som Selena vara tillsammans med honom.
Men som jag skrev så kommer jag alltid att stötta Justin till 100% men jag kan inte säga att jag älskar honom som förr för det är inte sant men jag kommer att vänta tills den Justin jag älskade kommer tillbaka.
Nu vill jag inte att ni kommenterar att jag inte älskar Justin för de gör jag av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra.
Men jag kan faktiskt inte skylla allt på Selena för det kan ju också vara kändiskapet som har förändrat honom.
But dont forget;
Once a belieber always a belieber ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: