2011-03-26 / 09:46:39
0

Ben Simon : Mina Döttrar Är Ett Stort Fan



Sheffield Steelers tränare, Ben Simon, uppvaktades med sitt lags seger i Elite League och en överraskning gäst.

Justin Bieber tycktes säga "bra gjort" av framgången med laget och ta en titt på den imponerande bucklan efter uppträda inför en folkmassa på Arena Motorpoint.

Ben Simon, som har två döttrar galna av Bieber, sade han förväntade sig att Super Star att vara ett fan av ishockey.

"Mina döttrar är stora fans av Justin och det var fantastiskt att träffa dig," sa Ben.

"Jag var också vänlig nog att skriva ett Steelers tröja för oss och laget planerar att donera till välgörenhet."

"Det är en bra kille och verkligen gjort mina barn väldigt svartsjuk!"

Att visa sitt stöd för klubben, ställde den kanadensiska stjärnan glatt för ett foto och lyfte bucklan för vinnarna.

Sheffield Steelers kommer att fatta beslut om hur man gör en betydande donation till välgörenhet på skjortan under de kommande månaderna.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: