2011-03-28 / 17:13:15
0

Fan Blev Utslängd Från Kosnert!


Den storvuxne Väktaren närmade Formar Bridie 13 års ålder, vid Sheffield Arena.

Bridie berättade stjärnan: "Justin alltid sagt att han ville göra sina fans glada, men kanske bara säga att det ska se bra

Studenten av Integral Aston hade sparat sina pengar till jul konsertbiljett för £ 35 och hans mor, Michelle, 44, var i linje under fyra timmar börjar vid 6:30 samma dag som biljetterna gick på försäljningen för att säkerställa att de hade de bästa platserna.

Den tonåring sa: "Jag köpte en nalle i Meadowhall och jag och min kompis gjorde en tröja för honom och sade:". Bridie och Sasha älskar dig "

"Vi lägger ett brev inuti bära fansen att säga hur bra vi var, och fotografier av de två t-shirts av Justin Bieber"

Men när Bridie kastade kramdjur på scenen, kastade de livvakter på den.

En fläkt säger till The Star "The Bear drabbade benet av Justin när han var mitt i en av sina danssteg och satte den ur vägen för en sekund.

"Säkerheten personal på framför scenen pekade omedelbart till flickan som hade kastat"

Hon tillade: "När Justin kom över till denna sida av scenen slog björnen ur vägen."

Bridie far, en elektriker Chris, 49, sade: "Bridie ringde oss i tårar att tala om för mig att han hade utvisats från konserten."

"Hon hade varit så upphetsad, hade han talat om det i månader. Hon var tydligen kär i tonåringen. Vi är mycket upprörda."

"Arenan ringde senare för att erbjuda dig ett signerat foto av Justin Bieber, men det fanns ingenting om återbetalning av de pengar, som skulle ha det minsta de kunde ha gjort."

Bridie tillade: "jag fortfarande kommer att förbli ett stort fan av Justin Bieber, men jag var mycket upprörd jag varit ett fan sedan jag såg deras video för första gången.."

"Jag höll på att förbereda för konserten i år, men bara få höra två låtar."

En talesman för Sheffield Arena bad om ursäkt - och medgav att Security Response var "oproportionerlig i förhållande till händelsen.

Han sade: "Justin Bieber trygghetsvandring kontakta arena säkerhet säga att de hade hittat en publik medlem som hade inlett en missil på scenen och denna person skulle utvisas från showen."

Han sa personalen hade erbjudit sig att åter sitta Bridie "utanför scenen området och tillade:". Om föräldrar kommer i kontakt med den plats, skulle älska att betala tillbaka pengarna från biljetter "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: