2011-03-21 / 16:33:01
0

"Jag Är Lite Smickrad"

Hudgens till Nöjesbladet i natt om nakenbilderna

HOLLYWOOD. Vanessa Hudgens är en av flera Hollywoodkändisar som skakas av en sexksandal på nätet.

När Nöjesbladet träffade henne i Hollywood i natt kommenterade hon för första gången nakenbilderna.

– Jag är lite smickrad över intresset kring mitt privatliv,

sa hon.

Nakenbilderna har drabbat den 22-åriga skådespelerskan samtidigt som hon lanserar Zack Snyders senaste film, ”Sucker punch”.

Men i stället för att dra sig ur eller ducka ämnet tacklade hon det i natt så gott hon kunde.

– Jag försöker vara stark och ta det positiva med det negativa, sa hon.

Hon förnekade inte att hon i dag är minst lika känd för nakenbilderna och sitt tidigare förhållande med Zac Efron som för filmer som ”High school musical”.

– Jag tänker på andra skådespelerskor som jag ser upp till – Cameron Diaz, Charlize Theron, Audrey Hepburn – och på vad de gått igenom. Jag hoppas att jag likt dem en dag blir känd för mitt arbete.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: