2011-03-07 / 22:36:03
0

JUSTIN BERÄTTAR HUR HAN BLEV KÄR I SELENA!




Justin Bieber sa  till People.co.uk om varför han föll för flickvännen Selena Gomez: "Det är så viktigt att en tjej får mig att skratta. Hon är het. Naturligtvis varje kille gillar flickan att vara varm, vilket Selena är. Men jag gillar att röra runt och dra skämt om folk jag gillar att vara med folk som får mig att skratta och dela min humor. Det ärSelena säker. Hon är en riktigt bra person och jag tror att hon har den bästa leende i världen.
Justin fick tips om imponerande flickor från Robert Pattinson:

"Jag har inte en chat-up linje. Jag vill bara vara-gratis. Men en dag Robert Pattinson kom fram till mig en fest och sa: "Av någon anledning älskar vårt hår och det är alltid en stor isbrytare med tjejer." Han är som, "Hej mitt namn är Robert. Vill beröra mitt hår? "Jag trodde han skojade, men det funkar verkligen." Det är roligt. Allt hår opinionsundersökningar som görs antingen är mig först och Robert andra,

Eller-tvärtom. Robert är en väldigt cool kille. Jag gillar verkligen honom .. Ni har några mycket sexiga kvinnor, det är säkert. Jag tror att Emma Watson är verkligen söt. Jag har alltid sagt hur varmt Cheryl Cole var. Om hon hade varit yngre skulle jag ha frågat henne ut på en dag. Vissa kvinnor som är lika het som att ungefär promenad vetskapen om att de är heta och det är verkligen ointressant. Men jag har träffat Cheryl ..


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: