2011-03-15 / 22:12:57
FILED UNDER:
0

SELENA BEKRÄFTAR DET!

Selena Gomez är alla ler när hon leder in i Ed Sullivan Theater på band hennes framträdande på Late Night with David Letterman i New York på måndag eftermiddag (14 mars).

Den 18-åriga skådespelerskan / sångerskan var til Z100 tidigare idag och inte bara öppnat upp om sitt förhållande med Justin Bieber , men bekräftade det!

"Det är svårt," Selena sägas om haters på Internet "Det gör ont, verkligen det gör det. Jag tycker inte att jag gör något fel. Jag har varit bästa vänner med honom under mycket lång tid. Det gör ont mina känslor mycket men jag försöker att inte fokusera på det. Jag har en stark familj och stora fans. "

"Men jag måste hålla med dem ibland. Jag älskade Jesse McCartney . Jag var besatt av honom. Han dejtade Katie Cassidy när han var 16 eller 17. Jag hatade henne, absolut hatade henne. Jag var förödmjukad att han var med Katie och jag ville vara med honom. Han var min skärmsläckare! Jag gjorde bara en film ( Monte Carlo ) med Katie Cassidy och hon var den trevligaste person någonsin. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: