2011-05-25 / 16:27:23
0

Justins perfym skulle kunna nå upp till $30 miljoner


Vad
Bieber feber luktar? Söt, fruktig och syftar till höger vid hjärtan av hans 14-till-18-åriga fans.

Justin Biebers super-girlie doft Someday valdes speciellt av tonåring känsla själv.

"Låt oss vara riktigt: Det sätt en flicka luktar är mycket viktigt att en kille, säger han tillWomen's Wear Daily. "Jag har en sådan djup koppling till mina fans, skapa en doftsom jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan ge dem nära till min värld."

En del av intäkterna mot pennor Promise - en filantropi som bygger skolor - ochMake-A-Wish Foundation.

Flaskan är toppad med plast hjärtan, lager ovanpå den andra för att likna en ros.

En stor flaska doften kostar $ 55 med billigare alternativ för body lotion och en "hårdimma."

En dag kommer att säljas till ett högre-end varuhus som Macy's, Sephora, Nordstromoch Dillards.

Om allt går enligt planerna, doften kunde rake på $ 30 miljoner.

Detta är ett steg upp från Biebers första razzia i doften marknaden.

Under 2010 var hans My World unisexparfym som kom inbäddad i hund-taggar ocharmband säljs Walmart för $ 10.

Bieber älskar att tillgodose damerna, skönhet-wise.

Hans "One Less Lonely Girl" insamling av nagellack slutsålt Walmarts och mål över hela landet.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: