2011-05-11 / 17:34:32
0

Musikvideo Till Next 2 You


Scooter Braun, Biebs manager, retar "galna" klipp från FAME.
Chris Brown tog nyligen scenen med Justin Bieber under Biebs stopp i Australien, där de framförde ''Up'', och nu kommer de två att börja arbeta en video för Browns och Biebers låt "Next 2 You."

Biebers chef, Scooter Braun bekräftade att det finns video planer på Twitter. "NP-# Next2You w / @ justinbieber och @ chrisbrown -! video behandlingen är galen ... ja det kommer", skrev han.

Med lite kunskap om vad dessa två har i beredskap för fansen, talade Brown med MTV News i mars om att arbeta med den tonåringa stjärn på banan. "Att kunna jobba med Bieber var bra'', säger Brown. "Han är en ung, energisk katt, att få jobba med honom, med de fans han har, var otroligt. Jag vet att många små flickor kommer att älska denna post. Jag skulle inte säga att han är min skyddsling. Han gör sin grej i unga år, och jag gjorde mitt i unga år, att kunna se honom komma upp är knark."

Den midtempo balladen handlar om kärlekens kraft och göra utfästelse att tillbringa ditt liv med den speciella personen. Refrängen säger,

“One day when the sky is fallin’/ I’ll be standing right next to you, right next to you/ Nothing will ever come between us/ ‘Cause I’ll be standing right next to you, right next to you.”

Även om det är en feel-good låt, skojade Brown att när inspelningen av låten, han missade sin chans att slå studion med Bieber.

"Jag stod faktiskt upp honom olycka," Brown återkallas. "Han var lite galen ... jag var hela vägen på andra sidan av staden hantering av något, och jag rusade tillbaka, och vid det laget, hade han som, "Man, jag lämnar, bro . Jag gjorde det - bara kolla upp det" Och jag tittade den och lyssnade på den och jag var som, "Människan, detta är galen " Han är en bra grabb."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: