2011-05-04 / 16:27:55
FILED UNDER:
0

Selena Berättar Om Hennes Och Jutins Förehållande

Selena Gomez har alltid varit ganska privat om sitt förhållande med Justin Bieber men det verkar som hon är redo att avslöja allt! Ja inte alla men lite. En liten bit.

Hon var ganska öppen med Seventeen magazine om henne och Beebs, talar om hur hon egentligen inte tycker om att behöva hålla sitt förhållande dolda och antyda att hon kunde vara kär i Bieber! Vem skulle inte vara? Hon vill bara skrika det från hustaken!

Hon sa "Jag tänker inte gömmer mer. Jag tycker om att hålla vissa saker för mig själv.
"Jag vet inte. Jag kanske hade en första kärlek och hade mitt hjärta krossat, men reflektera över det, jag tror inte det var kär. Jag tror att när jag blir äldre och har mer djupgående relationer, kanske Jag ska uppleva det. Just nu vet jag inte exakt, om jag varit kär. " Vi kommer att översätta det som "jag trodde att jag skulle upplevt kärlek innan tills jag träffade min Beebs och nu är jag handlöst förälskad i min vuxit upp djupa relation." Eller något om detta.

Hon avslöjade också något om sitt första offentliga framträdande på Oscarsgalan. Hon sa "Det var vår bal!" Ganska flotta prom!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: